خبرگزاری کار ایران

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

باید برای همه میزها و گزینه‌های رو میز آماده باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۳۴

دشمنان قطع پیوند ولایت و امت را از مهمترین دسیسه های خود قرار دادند. یکی از نعمت های بزرگ الهی، وجود مالک اشتر زمان و ولی خدا، یعنی مقام معظم رهبری است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمنان این است که روحیه راحت طلبی و دنیا گرایی را جایگزین روحیه جهادی و شهادت طلبی کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش پیشکسوتان و بازنشستگان معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) که در سالن شهید درویش ستاد فرماندهی سپاه استان قم برگزارشد، طی سخنانی با اشاره به این‌که تنها آرزویم این بوده که خداوند مرا با رزمندگان و شهدا همنشین فرماید، اظهار داشت: یکی از سنت‌ها و قانون‌های الهی که تغییرناپذیر است این است که همواره جنگ بین جبهه حق و باطل استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که سنگرنشینان جبهه حق همواره باید نوع و محور حمله دشمنان را بدانند خاطرنشان کرد: سنگرنشینان جبهه حق باید مطلع و آگاه باشند که در هر زمان دشمنان با چه نوع ابزاری کار می کند تا دچار غافلگیری نشوند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گام برداشتن در صراط مستقیم را از مهمترین وظایف جبهه حق دانست و ادامه داد: باید بدانیم که دشمن اصلی کدام است و برای همه میزها و گزینه‌های رو میز آماده باشیم.

وی در ادامه هدف اصلی دشمنان را ضربه بر پیکره دین و انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: دشمنان قطع پیوند ولایت و امت را از مهمترین دسیسه های خود قرار دادند. یکی از نعمت های بزرگ الهی، وجود مالک اشتر زمان و ولی خدا، یعنی مقام معظم رهبری است.

حاجی‌صادقی در پایان گفت: دشمنان با تضعیف روحیه جهادی و شهادت طلبی سعی دارند منعویت را در جامعه از بین ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز