خبرگزاری کار ایران

ناصری در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت به افکارعمومی به صراحت بگوید که چه چیزی را تحویل گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۴۶

اقدامات افراطیون بر افکار عمومی موثر نبوده است / پیروزی حسن روحانی برنامه‌های افراطیون را بهم ریخت / در یک‌سال اخیر جریان عاقل اصولگرا حساب خود را از جریان تندرو که فقط سنگ‌اندازی می‌کند، جدا کرده است و این یک دستاورد بزرگی است.

عضو شورای عالی بنیاد باران با بیان اینکه دولت باید براساس شعارهای انتخاباتی‌اش عمل کند، تاکید کرد: دولت به افکار عمومی باید به صراحت بگوید که چه چیزی را تحویل گرفته است و این مهم باید به شکلی مستند و بر پایه آمار دقیق و صحیح باشد.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اقدامات افراطیون برای ایجاد ناامیدی گفت: در خرداد ۹۲، اقدام بزرگی از سوی مردم رخ داد که برای تندروها و اقتدارگرایان غیرقابل‌پیش‌بینی بود و برنامه‌های تندروها را بهم ریخت.

وی با بیان اینکه با پیروزی حسن روحانی برنامه‌های افراطیون بهم ریخت، اظهار داشت: جریان اقتدارگرا دوست نداشت تا این مسئله رخ دهد بنابراین پس از انتخابات سعی کرد با اقداماتش در روند کاری دولت اخلال ایجاد کند و از این طریق، به جامعه پیام دهد که چیزی در جامعه عوض نشده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه تلاش دولت در حل مشکلات کشور و برگرداندن امور به ریل اصلی خود است، یادآور شد: جریان افراطی دوست ندارد مسائل حل شود و مسائل به شکل عادی تبدیل شود چراکه این مسائل برای افراطیون هزینه‌دار است و برای همین سنگ‌اندازی می‌کند.

ناصری با تاکید بر اینکه دولت باید براساس شعارهای انتخاباتی‌اش عمل کند، تصریح کرد: دولت به افکارعمومی باید به صراحت بگوید که چه چیزی را تحویل گرفته است و این مهم باید به شکلی مستند و بر پایه آمار دقیق و صحیح باشد.

عضو شورای عالی بنیاد باران در پاسخ به این سوال که اقدامات افراطی‌ها توانسته بر افکار عمومی موثر باشد؟ ابراز داشت: در مجموع اقدامات افراطیون بر افکار عمومی موثر نبوده است. در یکسال اخیر جریان عاقل اصولگرا حساب خود را از جریان تندرو که فقط سنگ‌اندازی می‌کند، جدا کرده است و این یک دستاورد بزرگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز