خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

روحانیت برای ارائه سبک زندگی انقلاب اسلامی باید تن به آب و آتش بزند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۵۸

بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی در جهان شکل گرفته و این رؤیایی است که به حقیقت پیوسته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی در جهان شکل گرفته و این رؤیایی است که به حقیقت پیوسته است.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در اولین اجلاسیه سراسری شجره طیبه صالحین که با حضور جمعی از علما، روحانیون، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها به عنوان اساتید شجره طیبه صالحین بسیج برگزار شد، اظهار کرد: روحانیت برای ارائه سبک زندگی انقلاب اسلامی باید تن به آب و آتش بزند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مجاهدت برای تشکیل بسیج جهان اسلام با الگوی انقلاب اسلامی نیازمند حضور و تلاش بی‌شائبه روحانیت برای استقرار و تعمیق معنویت در بین آحاد جوامع اسلامی و بشریت است.

فرمانده کل سپاه درباره نقش سپاه در این زمینه تصریح کرد: سپاه به عنوان اصلی‌ترین پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن برای تحقق این رسالت خطیر با تمام توان در این عرصه وارد شده و زمینه را برای اجرای نظام تربیتی صالحین به عنوان اصلی‌ترین مأموریت فراهم آورده است.

جعفری با اشاره به تقسیم‌بندی مقام معظم رهبری از مراحل انقلاب اسلامی اظهار کرد: شجره طیبه صالحین بعنوان محوری‌ترین فعالیت بسیج، زیرساخت تربیتی انسان‌ها برای عبور از مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی " اسلامی کردن دستگاه‌های نظام و انقلاب اسلامی " است که این مهم بدون حمایت روحانیت انقلابی ابتر خواهد ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز