خبرگزاری کار ایران

بیانیه آیت‌الله گرامی در محکومیت داعش

کد خبر : ۱۷۶۴۶۱

اعضای گروهای وهابی مسلک و به خصوص فرقه داعش، انسان را شدیدا متاثر می کند از انحرافی که اینها در فکر و دلشان پیدا شده و نه فقط از اسلامیت که از انسانیت منسلخ شده‌اند.

یکی از مراجع تقلید تاکید کرد: کارهایی که گروه داعش در عراق و سوریه انجام داده و انجام می دهد نمونه ای از نمونه های مسخ انسانیت است.

به گزارش ایلنا، آیت الله العظمی گرامی از مراجع عظام تقلید که روز دوشنبه جهت انجام اعمال مناسک عمره مفرده و زیارت ائمه اطهار به سرزمین وحی سفر کردند در واکنش به اقدامات گروه تروریستی داعش بیانیه ای صادر کردند.

بر اساس این گزارش متن بیانیه معظم له بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
مصیبت ها بسیار زیاد یکی پس از دیگری بر امت های مستضعف تحمیل می گردد یکی از بدترین مصیبت ها مصیبت مسخ است، مسخ انسانیت، در زمان ما گروههایی پیدا می شوند که از انسانیت و آدمیت به کلی مسخ شده اند، حیوان بلکه پست تر از حیوان.

مصیبت ها در زمان ما متعدد و باعثنگرانی و تاسف همه اندیشمندان و متکفرین اسلامی است ولی شاید بتوان از همه مصیبت ها تاسف بارتر از بین رفتن اساس انسانیت در گروه هایی است که به نام دین اعمال وحشیانه که از حیوانات هم کمتر صادر می شود، می باشد.

اعضای گروهای وهابی مسلک و به خصوص فرقه داعش، انسان را شدیدا متاثر می کند از انحرافی که اینها در فکر و دلشان پیدا شده و نه فقط از اسلامیت که از انسانیت منسلخ شده اند.

تاسف بار است کسانی که ادعای اسلام می کنند دختران معصوم و زنان شوهر دار، همه را به اسم نکاج جهاد از کشور های مختلف دعوت می کنند و در اختیار نیروهای مسلح داعش قرار می دهند اینها که عقد ازدواج موقت را اشکال می کردند با صراحت قرآن حالا دختران معصوم را در یک ساعت و یک چند روز به ارتباط آمیزشی با سربازان مصلح خودشان و گروه ارهابیون قرار می دهند، وقتی بر جایی مسلط می شوند بر دختر و پسر و زن و مرد رحم نمی کنند، از جبهه مخالف سر از بدن جدا می کنند انسان به یاد اجداد اینها در حادثه کربلا می افتد که سر فرزندان پیغمبر را از بدن جدا و سر نیزه می کردند.

کشتن جبهه دشمن نیاز به این اعمال وحشیانه نیست اما اینها از انسانیت جدا شده اند و به حیوانیتی که پسترین حیوانات کمتر به آن روش عمل می کنند، عمل کردند.

از خدای تبارک و تعالی عاجزانه می خواهیم که عقل و اسلامیت را در نهاد انسان های منحرف مجددا به منحصه ظهور برساند و اینگونه افراد را که قائدتا با این همه ظلم دیگر قابل هدایت نیستند هر چه سریع تر به درکات بسیار سخت واصل کند.

این مصیبت های بزرگ را به خصوص حملات این گروه وحشی به استان های کشور برادر و دوست، عراق انجام می دهند شر آنها را به خود آنها بر گرداند. این مصیبت ها را به اقا و سرورمان آقا امام زمان ارواحنا فداه تسلیت عرض می کنیم.

امید است مردم عراق در هر صنف و طایفه و گروهی که هستند با وحدت کامل تحت قیادت مرجعیت عظمای شیعه با حفظ وحدت و یک پارچگی در برابر دشمن مسلح و حیوان صفت مجددانه برای نجات کشور اقدام کنند، انشاء الله پیروزی نزدیک است.
و دابر هولاءمقطوع مصبحین الیس صبح بقرسی
مدینه منوره
۱۲ شعبان المعظم ۱۴۳۵

محمد علی گرامی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز