خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در واکنش به سخنرانی امروز رئیس جمهور سابق:

احمدی‌نژاد از ادبیات تهدید و تهمت استفاده نکند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۳۷۰

این حق برای آقای احمدی نژاد محفوظ است که بتواند به اظهار نظر بپردازد اما نباید خطوط قرمز را زیر پا بگذارد و فضای گفتگو را به عرصه جنگ لفظی تبدیل کند و چنانچه بر خلاف این رفتار کند باید طبق قانون با او برخورد کرد.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین تاکید کرد که امروز احمدی‌نژاد در صورتی که مجال سخنرانی پیدا کرد از ادبیات تهدید و تهمت که فضای کشور را به چالش بکشد، استفاده نکند.

ابولقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص سخنرانی امروز محمود احمدی نژاد در مشهد به مناسبت مناظره پنج سال پیش خود با موسوی اظهار داشت: من این اقدامات را تاکتیکی می‌دانم برای اینکه ایشان بتواند مجدا به عرصه سیاسی باز گردد اما ما امیدواریم که چنانچه سخنرانی ایشان در مشهد برگزار شود، بر خلاف گذشته از ادبیاتی استفاده نکند که امنیت و صمیمیت فضای کشور را دچار خدشه کند.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با اشاره به ادعای اخیر برادر احمدی نژاد در خصوص فاصله گرفتن احمدی نژاد از مشایی افزود: در صورتی که احمدی نژاد امروز در مشهد مجال سخنرانی پیدا کند، صحبت‌های او مشخص خواهد کرد که این خبر تا چه اندازه صحت دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که ایشان در سخنرانی امروز خود به گونه‌ای سخن بگوید که نشان دهد که دیگر آن احمدی‌نژاد سابق نیست و از تهدید، تهمت و حمله به دیگران و حتی از بیان مسائلی که ممکن است در عین واقعیت به باب ”هر راست نشاید گفت“ موجب آسیب فضای عمومی جامعه شود، بپرهیزد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه قانون اساسی آزادی بیان را به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب تا جایی که نظام جمهوری اسلامی به خطر نیافتد امری محترم می‌شمارد، تصریح کرد: این حق برای آقای احمدی نژاد محفوظ است که بتواند به اظهار نظر بپردازد اما نباید خطوط قرمز را زیر پا بگذارد و فضای گفتگو را به عرصه جنگ لفظی تبدیل کند و چنانچه بر خلاف این رفتار کند باید طبق قانون با او برخورد کرد.

رئوفیان یادآور شد: آقای احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری خود به عنوان شخص دوم کشور، در گفتگو با رسانه‌ها و سخنرانی در محافل و میتینگ‌ها و مراکز مختلف، جامعه را دچار تنش و التهاب می‌کرد که پیامدهای آن تا مدت‌ها در جامعه مشهود بود.

دبیر کل حزب ایران زمین با تاکید بر اینکه همه در برابر قانون برابر هستند، افزود: اتفاقا کسانی که در کشور دارای مسئولیت هستند، چنانچه برخلاف مسیر مصالح ملی و حفظ نظام و مایوس کردن دشمنان نظام حرکت کنند، باید با جدیت بیشتری مطابق قانون مورد بازخواست قرار گیرند و لذا من معتقدم که در همان زمان باید بر اساس قانون با احمدی‌نژاد برخورد می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز