خبرگزاری کار ایران

در بیانه‌های جداگانه؛

حزب اراده ملت سالروز دوم خرداد و آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۲۷۳

همچنان اصلاح طلبیم، منش ما منش اصلاح طلبانه مبتنی بر اعتدال، آگاهی و خرد جمعی است و با صبر و استقامت و تدبیر و امید و نیز سرمشق قراردادن این آموزه برآمده از باور دینی که اگر در برابر حق بی‌تفاوت باشیم، جهل و ترس و ستم حاکم می‌شود، به راه پر نشیب و فرازی که در پیش گرفته ایم، ادامه خواهیم داد.

حزب اراده ملت ایران(حاما) در آستانه سالروز دوم خرداد و فتح خرمشهر در بیانیه‌های جداگانه این دو مناسبت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در بیانیه حزب اراده ملت ایران به مناسبت دوم خرداد آمده است:

حزب اصلاح‌طلب ضمن گرامیداشت سالگرد دوم خرداد سال ۷۶ در آستانه سالروز حماسه انتخابات ۲۴خرداد سال ۹۲، بر این باور بوده و هست که جز به سربلندی و آبادانی ایران عزیز و اعتلای حقوق شهروندان در سایه حکمرانی بهتر نیاندیشد و همچنان با امیدواری به افق انقلاب اسلامی برای تحقق حداکثری منافع ملی، بر عهد دیرین خود با مردم ثابت قدم تر و استوارتر از پیش بماند و بایستد تا در ذیل گفتمان زنده و پویای اصلاح طلبی، تجلی اراده ملت پررنگ تر از همیشه به منصه ظهور برسد.

آری ما همچنان اصلاح طلبیم، منش ما منش اصلاح طلبانه مبتنی بر اعتدال، آگاهی و خرد جمعی است و با صبر و استقامت و تدبیر و امید و نیز سرمشق قراردادن این آموزه برآمده از باور دینی که اگر در برابر حق بی‌تفاوت باشیم، جهل و ترس و ستم حاکم می‌شود، به راه پر نشیب و فرازی که در پیش گرفته ایم، ادامه خواهیم داد.

حزب اراده ملت در بیانیه خود به مناسبت سوم خرداد نیز آورده است:

خداوند را شاکریم که خرمشهر را آزاد کرد و اینک سوم خردادی دیگر را به تهنیت نشسته ایم، روزی که یادآور مقاومت، ایثار، پیروزی و تجلی اراده ملتی است که پای آرمان‌های خود ایستاد و نهال نوپای انقلاب را با خون آبیاری کرد تا امروز چونان درختی تناور از هر گزند وآسیبی در امان بماند و بدین سان بود که رزمندگان جان بر کف با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر تنها فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش‌های ناب انسانی، ملی و دینی بود.

«حاما» ضمن تبریک سالروز این نصر بزرگ الهی به عموم ملت آزاده و سرفراز ایران به ویژه فاتحان خرمشهر، معرفی و پاسداشت تاریخ عزت این کهن مرز و بوم را سرلوحه فعالیت‌های همواره خود دانسته، از هر گونه تلاش و کوششی در این راستا فروگذار نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز