خبرگزاری کار ایران

سراج در جمع خبرنگاران:

اتهام متهم در پرونده فساد بانکی؛ اخلال در نظام اقتصادی‌ست / متهم با مه‌آفرید در ارتباط بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۹۱

این متهم که در خارج از کشور به سر می برد، پس از بازداشت به کشور منتقل و تحویل دادسرا شده است و پرونده وی در حال رسیدگی است تا با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شود.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد بانکی سه هزار میلیارد تومانی در مورد فردی که اخیرا در ارتباط با این پرونده توسط پلیس اینترپل بازداشت شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ناصر سراج در جمع خبرنگاران در خصوص هویت آقای «س» که به گفته پلیس اینترپل ایران در رابطه با پرونده فساد ۳هزار میلیارد در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بازداشت است، گفت: هویت این فرد تا زمان صدور حکم نهایی محرمانه خواهد بود. این متهم که در خارج از کشور به سر می برد، پس از بازداشت به کشور منتقل و تحویل دادسرا شده است. پرونده وی در حال رسیدگی است تا با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شود.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد عظیم مالی با بیان اینکه این متهم با خود مه آفرید امیرخسروی متهم ردیف اول این پرونده در ارتباط بوده است، در مورد اتهام وی گفت: این فرد از اخلاگران نظام اقتصادی و یکی از اعضای فساد مالی و بانکی پرونده فساد ۳ هزار میلیارد بوده است که در محدوده ۱۰ متهم ردیف اول این پرونده بوده است.

وی ادامه داد: این متهم همان روزهای نخست رسیدگی به پرونده به خارج از کشور فرار کرده بود که خوشبختانه با همکاری اینترپل دستگیر شد.

سراج در پاسخ به این پرسش که آیا این متهم از مسئولان دولتی بوده است؟، اظهارکرد: این متهم وابسته به گروه آریا بوده و در این تیم مشغول فعالیت بوده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اینکه آیا مشکلات رخ داده در جریان رسیدگی به اتهامات خاوری رفع شده است، گفت: دستگیری آقای «س» یکی از این مشکلات بود که حل شده است.

وی در مورد زمان سیدگی به پرونده خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی نیز اظهار کرد: به دلیل اینکه این متهم وکیل دارد محاکمه به صورت حضوری برگزار خواهد شد. انشاالله با دست پیدا کردن به این سرنخ اقدامات خوبی در این پرونده انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز