خبرگزاری کار ایران

توفیقی: / تکرار /

اعتقاد دولت بر مدیریت غیر سیاسی دانشگاه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۷۴

دانشگاهیان باید صبر و حوصله داشته باشند تا مشکلات دانشگاه حل شود / بنیاد امید ایرانیان در دانشگاه‌ها فعالیت ندارد زیرا آیین‌نامه‌ها اجازه نمی‌دهد تشکل‌های دانشجویی به احزاب یا سایر نهاد‌ها وابسته باشند.

رییس هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: اعتقاد دولت بر مدیریت غیر سیاسی دانشگاه‌هاست و مبتنی بر مشارکت اعضای هیات علمی، احترام به‌شان دانشگاهیان، حذف فضای امنیتی از دانشگاه و اعتقاد به فضای آزاد و آزادی اندیشه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر توفیقی در اولین گردهمایی شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان با اشاره به اینکه وی به عنوان عضو این بنیاد در این جلسه حضور یافته است، گفت: رییس جمهور درخصوص دانشگاه سیاست‌هایی را اعلام کرده است و وزارت علوم مصمم است که این سیاست‌ها محقق شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اعتقاد دولت بر مدیریت غیر سیاسی دانشگاه‌هاست و مبتنی بر مشارکت اعضای هیات علمی، احترام به‌شان دانشگاهیان، حذف فضای امنیتی از دانشگاه و اعتقاد به فضای آزاد و آزادی اندیشه است، افزود: وزارت علوم برای تحقق این سیاست‌ها برنامه‌هایی دارد اما با توجه به شرایط کشور، سرعت تحقق این برنامه‌ها با فراز و نشیب همراه است؛ به هر روی وزارت علوم عزمی جدی برای تحقق مطالبات دانشگاهیان دارد.

رییس هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه وزارت علوم در جریان مشکلات دانشگاهیان است، گفت: دانشگاهیان باید صبر و حوصله داشته باشند تا مشکلات دانشگاه حل شود.

رییس هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان درباره فعالیت دانشگاهیان در این بنیاد گفت: بنیاد امید ایرانیان در دانشگاه‌ها فعالیت ندارد زیرا آیین‌نامه‌ها اجازه نمی‌دهد تشکل‌های دانشجویی به احزاب یا سایر نهاد‌ها وابسته باشند، ولی بنیاد در ساختار خود می‌تواند شاخه دانشجویی داشته باشد.

توفیقی همچنین درباره عضوگیری شاخه جوانان نیز گفت: عضوگیری شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان براساس آیین‌نامه این بنیاد انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز