خبرگزاری کار ایران

فرماندهان نیروی زمینی و دریایی ارتش روز معلم را تبریک گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۶۰

شهید مطهری حق عظیمی را به گردن جوانان نسل خود و نسل های بعدی دارد، همانطوری که امام(ره) فرمودند کتاب های ایشان انسان ساز است و جوانان و کسانی که علاقمند هستند در مسیر سعادت و پیشرفت گام نهند می توانند از این کتب بهره های بسیار ببرند.

امیر احمدرضا پوردستان و دریادار سیاری با گرامیداشت روز معلم و تبریک این روز به تمامی معلمین از زحمات و تلاش‌های مومنانه این افراد تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با گرامیداشت روز معلم، گفت: شهید مطهری حق عظیمی را به گردن جوانان نسل خود و نسل های بعدی دارد، همانطوری که امام(ره) فرمودند کتاب های ایشان انسان ساز است و جوانان و کسانی که علاقمند هستند در مسیر سعادت و پیشرفت گام نهند می توانند از این کتب بهره های بسیار ببرند.

وی افزود: به عبارت دیگر تبیین و تاویل آیات قرآنی در کتب شهید مطهری بسیار نمایان است. من توصیه ام به همه جوانان عزیز این است که این کتب را با دقت مطالعه کنند و برداشت عمیقی از جملات و کلماتی که در آن ها است داشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با گرامیداشت روز معلم و تبریک این روز به تمامی معلمین عزیز از زحمات و تلاش های مومنانه این افراد تشکر و قدردانی کرد.

در همین راستا امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز طی پیامی روز معلم را گرامیداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز