خبرگزاری کار ایران

در آستانه تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی صورت گرفت؛

بازدید معاون سازمان بازرسی کل کشور از مرکز مدیریت راه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۲۱

معاون امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور، اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع به مخاطبین را امری مهم برشمرد و افزود: اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع، علاوه بر کاهش هزینه‌های سفر و دغدغه‌های فکری، آرامش روحی کاربران جاده‌ای را به همراه دارد.

در آستانه تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، محمد جواد حشمتی معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور از مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد.
به گزارش ایلنا، در این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی از سر بازرسان و کارشناسان امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور نیز حضور داشتند.


معاون امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور در جلسه ای که پس از این بازدید برگزار شد، گفت: فراهم آوردن امنیت سفر و آرامش خاطر آحاد مردم باید مهمترین دغدغه و اولویت مسئولین ذی‌ربط قرار گیرد.


حشمتی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کشور قدردانی کرد و اظهار داشت: مرکز مدیریت راه های کشور دریچه جدیدی از خدمت‌گذاری به مردم و کاربران جاده ای را به روی ما گشود و نجات جان چند هزار نفر در طول سالیان اخیر در پیشگاه خداوند متعال ارج و منزلت خاصی را برای شما ایجاد می‌کند.


معاون امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور، اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع به مخاطبان را امری مهم برشمرد و افزود: اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع، علاوه بر کاهش هزینه‌های سفر و دغدغه‌های فکری، آرامش روحی کاربران جاده‌ای را به همراه دارد.


در این بازدید مدیر مرکز مدیریت راههای کشور و معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارشی از روند اجرایی امور در مرکز مدیریت راه‌های کشور ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز