خبرگزاری کار ایران

بازدید حسابرس کل دیوان محاسبات از بازداشتگاه اوین

کد خبر : ۱۵۱۱۴۰

سازمان زندان‌ها نقش خود را در اصلاح و تربیت مجرمان و تامین بخشی از امنیت جامعه در نگهداری بزهکاران به خوبی ایفا کرده و این افتخار را دارد که همواره بدست افراد لایق، ولایت‌مدار و نخبه مانند آقای رشیدی اداره شده است.

حسابرس کل دیوان محاسبات کشور به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین دیدار و از قسمت‌های مختلف بازداشتگاه اوین بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در راستای تامین بودجه امورات فرهنگی و تربیتی و بخش عمرانی، ترابی حسابرس کل دیوان محاسبات کشور به اتفاق همکارانشان به همراه زنجیره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور از قسمت‌های مختلف این بازداشتگاه بازدید کرد.

ترابی بعد از این بازدید ضمن ابراز رضایت از وضعیت موجود در اوین، گفت: از جمله آثار و چهره‌های ماندگار در کشور وجود این خدمات ارزشمند و مدیران و کارکنان خدوم زندان‌ها هستند که باید به جامعه معرفی شوند.

زنجیره‌ای نیز گفت: سازمان زندان‌ها نقش خود را در اصلاح و تربیت مجرمان و تامین بخشی از امنیت جامعه در نگهداری بزهکاران به خوبی ایفا کرده و این افتخار را دارد که همواره بدست افراد لایق، ولایت‌مدار و نخبه مانند آقای رشیدی اداره شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز