خبرگزاری کار ایران

سید محمد خاتمی:

امیدوارم شاهد حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم‬

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۷۸

رئیس دولت اصلاحات ابراز امیدواری کرد که پس از تحقق حماسه سیاسی، زمینه رفع کدورتها و حرکت در جهت خواست های امام و انقلاب فراهم شود.

رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز ابراز امیدواری کرد که پس از تحقق حماسه سیاسی، زمینه رفع کدورتها و حرکت در جهت خواست های امام و انقلاب فراهم شود.

به گزارش ایلنا، رئیس دولت اصلاحات در دیدار مراسم تجدید میثاق اعضای مجمع روحانیون مبارز با آرمانهای امام خمینی و در دیدار با سید حسن خمینی یادگار ایشان، اظهار داشت: ملت ایران در انقلاب اسلامی توانست از نظام استبدادی وابسته به بیگانه نجات پیدا کند و مسیر پیشرفت و ترقی را در مسیری بپیماید که ارزش های الهی - بخصوص عدالت در عرصه اجتماعی - بر آن حاکم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی افزود: رویکردهای مختلف در درون انقلاب می گنجدیدند و خود امام هم عنایت داشتند که این گرایش ها به رسمیت شناخته شده و حضور داشته باشند.

رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: افتخار مجمع روحانیون مبارز این است که خود را نزدیک به امام می داند و رویکردی دارد که آن را به جهت گیری و نظر امام نزدیک تر می داند؛ گرچه به همه کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده اند و در عرصه بوده اند احترام می گذارند. اما آنچه برای ما مهم است این است که دلها به هم نزدیک شود و باز هم به آن لحظات و زمانهایی که همه در کنار همدیگر سربلندی ایران، پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت ارزش های الهی بر جامعه را می خواستیم، برگردیم، زیرا ملت واقعا در این راه فداکاری کرد.

خاتمی گفت: امیدواریم امسال که نظر رهبری معظم در خصوص حماسه سیاسی رخ داده و تحولاتی را شاهد بوده ایم و مردم نشان دادند که چه جهت گیری هایی دارند، به آرمانها نزدیک تر شده و زمینه ای فراهم شود که دلها به هم نزدیک شود و باز هم با رفع کدورت‌ها و نگاه به آینده همه در خدمت چیزی قرار بگیریم که برای آن انقلاب انجام شد و امام آنها را می خواستند.

وی در پایان افزود: امیدوارم خداوند همه ما را موفق بدارد تا در مسیری که مورد رضایت اوست حرکت کنیم و واقعا در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن همانطور که مردم در تمام سالها دلبستگی خود به اصل انقلاب را نشان داده اند، به آن اهتمام بورزند و امسال هم ان شاء الله شاهد حضور پرشکوه مردم باشیم و دلهایمان متوجه آینده ای که بهتر از امروز است بشود و همه در کنار هم بتوانیم این مسیر را طی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز