خبرگزاری کار ایران

وکیل " مرتضوی " خبرداد

شکایت برادر لاریجانی‌ها از مرتضوی به اتهام " جعل صدا "

کد خبر : ۱۳۴۶۱۸

قرار بود در جلسه روز گذشته طرفین دعوا در دادسرا حاضر شوند اما آقای فاضل لاریجانی به دلیل حضور در " انگلستان " در این جلسه حاضر نشد.

روزگذشته جلسه بازپرسی رسیدگی به شکایت متقابل سعید مرتضوی و فاضل لاریجانی از یکدیگر در شعبه نهم بازپرسی به ریاست قاضی منصوری برگزار شد.

سعید ایوبی وکیل سعید مرتضوی با اعلام این خبر گفت: قرار بود در جلسه روز گذشته طرفین دعوا در دادسرا حاضر شوند اما آقای فاضل لاریجانی به دلیل حضور در " انگلستان " در این جلسه حاضر نشد.

وی در ارتباط با موضوع شکایت فاضل لاریجانی از سعید مرتضوی گفت: دلیل شکایت آقای لاریجانی این است که چرا بدون اجازه و هماهنگی از وی در جلسه ای که با سعید مرتضوی رییس وقت سازمان تامین اجتماعی داشته از وی فیلم تهیه شده است. ایشان همچنین مدعی هستند که در سازمان تامین اجتماعی حضور پیدا نکرده و صدای وی نیز توسط مرتضوی جعل شده است.

وکیل مرتضوی ادامه داد: بیان چنین ادعایی موجب شده که آقای مرتضوی نیز به خاطر چنین اتهامی از آقای لاریجانی شکایت متقابل کند.

محمود احمدی نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دولتش، فیلمی از جلسه فاضل لاریجانی با سعید مرتضوی رییس وقت سازمان تامین اجتماعی منتشر کرد که در آن برادر روسای قوای مققنه و قضاییه از مرتضوی خواسته بود که او رابط میان سازمان تامین اجتماعی و بابک زنجانی شود.

مجلس شورای اسلامی نیز در تحقیق و تفحصی که از سازمان تامین اجتماعی انجام داده بود اتهاماتی را متوجه مرتضوی رییس وقت سازمان تامین اجتماعی کرده است.

در حال حاضر مرتضوی در پرونده‌های کهریزک، پالیزدار و گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در مظان اتهام است و دادسرا و دادگاه در حال رسیدگی به این پرونده ها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز