خبرگزاری کار ایران

یک منبع نزدیک به علی ربیعی:

انتصابات در وزارت کار پس از استعلام از مراجع ذیصلاح / ربیعی اعتقادی به رفتارهای سیاسی در امور اجرایی ندارد

کد خبر : ۱۳۴۳۰۰

این انتصابات در چارچوب قوانین و مقررات بوده و پس از استعلام از مراجع ذیصلاح انجام گرفته است. علاوه بر آن، تعداد کم تغییرات خود مهر تاییدی بر این نکته است که دکترعلی ربیعی اهتمام جدی به ایجاد تحول در عرصه کار و رفاه داشته و هیچ گونه اعتقادی به رفتارهای سیاسی در امور اجرایی ندارد

اخیرا یک سایت خبری نزدیک به محافظه کاران در خبری با این بحثکه وزیر کار چند نماینده مجلس ششم که در ماجرای تحصن نمایندگان هم حضور داشتند را در پست های کلیدی این وزارتخانه بکار گماشته، خواهان واکنش مجلس شورای اسلامی به این عزل و نصب ها شده است، گویی که نمایندگان مجلس را اراده ای نیست و باید به تاکید و اراده گردانندگان این سایت خبری همت گمارند.

یک منبع نزدیک به علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به هجمه های اخیر برخی سایت های نزدیک به محافظه کاران در توضیحاتی گفت: این سایت ها اساس بحثخود را بر سر حضور دکترعلی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک اتاق قرار داده و اقدام به تهیه خبر و تحلیل بدون بررسی مستندات کرده اند؛ این در حالی است که دکتر ربیعی در دانشگاه تهران اتاقی ندارد و مکان انتسابی به اتاق کار نامبرده، مربوط به اتاق جلسات انجمن مطالعات فرهنگی است که تعداد زیادی از صاحب نظران و دانشگاهیان در این اتاق حسب جلسات مختلف گردهم می آیند و برش فردی از عکس یک اتاق جلسه بزرگ، خلاف اصول حرفه ای و اخلاقی است.

وی افزود: اتاق دکترعلی ربیعی در دانشگاه اسلامی کار و دانشگاه پیام نور قرار دارد و خبرنگاران و عکاسان می توانند آزادانه از این اتاق عکس تهیه کرده و منتشر کنند و شاید بهتر بود بر اساس اخلاق دینی و حرفه ای، مدیران سایت تحقیق بیشتری را به عمل می آوردند و بدون انجام بررسی های لازم مبادرت به انتشارچنین عکسی نمی کردند.

این منبع نزدیک به ربیعی اضافه کرد: وجود دانش آموختگان و نیز بسیاری از دانشجویان که تعداد زیادی از آنان هم اکنون نیز در رسانه های گروهی فعالیت دارند، گواهی بر تلاش علمی ایشان بوده و انتخاب وی در چندین دوره به عنوان پ‍ژوهشگر نمونه نشان از خدمات ارزنده علمی او به جامعه در حوزه های مختلف از جمله جامعه شناسی است‌‌. ازسوی دیگر پژوهش، ‌ کتاب ها و مقاله های منتشر شده او نشان می دهد که وی با پشتوانه علمی و اجرایی همواره دغدغه حل مسائل و مشکلات جامعه را داشته و در این حوزه از هیچ تلاشی برای کارآمدی نظام فروگذار نبوده است.

وی در پایان درباره انتصابات اخیر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز تاکید کرد: این انتصابات در چارچوب قوانین و مقررات بوده و پس از استعلام از مراجع ذیصلاح انجام گرفته است. علاوه بر آن، تعداد کم تغییرات خود مهر تاییدی بر این نکته است که دکترعلی ربیعی اهتمام جدی به ایجاد تحول در عرصه کار و رفاه داشته و هیچ گونه اعتقادی به رفتارهای سیاسی در امور اجرایی ندارد.

این منبع نزدیک به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین تصاویری از دفتر کار علی ربیعی در دانشگاه اسلامی کار و دانشگاه پیام نور را جهت روشنگری و شفاف سازی در اختیار پایگاه خبری پیام نو قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز