خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام صالحی خبر داد؛

برپایی میز خدمت نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی در ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۵۵

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از برپایی میزهای پاسخگویی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام «احمد صالحی» با اشاره به اهمیت رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و دولت، گفت: می‌توانیم نظرات و خواسته‌های مردم را از طریق رسانه‌ها به دولتمردان منتقل کنیم و از این جهت با اصحاب رسانه همکار بوده و هر جا که نیازمند مطالبه‌گری مردم باشد، ما پای کار هستیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری حضور اعضای کابینه در نشست‌های پاسخگویی به مطالبات مردمی را اقدامی بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: در کمتر از دو ماه ۱۵ عضو کابینه را پای پاسخگویی به مطالبات مردمی آوردیم که این موضوع باعث افزایش امید مردم خواهد شد که می‌توانند بی‌واسطه با بالاترین مقامات و رؤسای دستگاه‌ها تماس بگیرند و مطالبات‌شان را مطرح کنند.

حجت‌الاسلام صالحی با تأکید بر اینکه به پاسخگویی مطالبات مردم افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: مرکز ارتباطات مردمی پس از هر تماس مردمی به‌صورت تک‌تک آن‌ها را پیگیری می‌کند و مردم مطمئن باشند موضوعاتی که تاکنون مطرح بوده، مستندات آن جمع‌آوری و پیگیری‌های آن هم انجام شده است که نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: به اعضای هیأت دولت و کابینه که پای میز پاسخگویی مردم قرار می‌گیرند، اعلام می‌شود که دستورات آنها یا باید اقدامی باشد یا اقناعی که مردم نسبت به پیگیری‌ها و توجه دولت به مطالبات‌شان اطمینان پیدا کنند. خوشبختانه اعضای کابینه با آرامش و صبوری به مردم پاسخ می‌دهند و برخی خبرنگاران که در این نشست‌ها حضور می‌یابند، از میزان صبوری و دقت نظر وزرا و معاونان رئیس‌جمهور ابراز تعجب می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم مطمئن باشند که نظرات و درخواست‌هایی که برابر قوانین و ضوابط قابل اقدام هستند، به‌صورت جدی مورد پیگیری سریع قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی دولت درباره برنامه ویژه این مرکز در ایام دهه فجر هم گفت: برابر با ابلاغیه شورای عالی اداری و نظامنامه، مرکز ارتباطات مردمی موظف به ساماندهیِ یکسان‌سازی ارتباطات مردمی در تمامی دستگاه‌ها شده است. از همه همکاران در قوای سه گانه، همه نهادهای انقلابی و انتظامی و دیگر نهادها و ارگان‌ها خواهش کردیم بین دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند تا برای اولین بار در ۴۴ سال گذشته، در کنار یکدیگر و همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن میزهای خدمت برپا کرده و پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های مردم باشند.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: پیش از این در سفرهای استانی پاسخگویی به مردم فقط مختص دولت بود اما در این طرح نهادهای عمومی و سازمان‌های وابسته به همه قوا از جمله اجرایی و قضائی و نظامی و انتظامی به مشکلات و دغدغه‌های مردم رسیدگی خواهند کرد.

وی در پایان همچنین اعلام کرد روز چهارشنبه همه دست‌اندرکاران و همکاران مرکز ارتباطات مردمی در دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی و همچنین قوای سه‌گانه در حرم مطهر امام راحل حضور یافته و با آرمان‌های آن حضرت و جانشین خلف ایشان تجدید بیعت و اعلام می‌کنند همه توان خود را برای خدمت‌گذاری بی‌منت به مردم به کار خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز