خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران:

صهیونیسم آثار سیاهی بر جامعه جهانی گذاشته است

کد خبر : ۱۳۰۲۰۰

کتاب کشف الاسرار صهیونیسم یک اثر فرهنگی ارزشمند در عرصه شناخت تار و پود صهیونیسم است

نایب‌رئیس اول مجلس گفت: بیش از یک قرن است که دنیا از صهیونیسم رنج می‌برد و این مکتب آثار سیاهی را در‌ عرصه‌های مختلف بشری بر جای گذاشته که سیاه‌ترین چهره آن را در غصب سرزمین فلسطین می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم رونمایی کتاب کشف‌الاسرار صهیونیست تالیف سرلشکر حسن فیروزآبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اساس و بنیان تمام تحولات در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی تحولات فرهنگی است و هر جامعه‌ای در سایه تحولات فرهنگی به دستاوردهای علمی و فناوری دست پیدا می‌کند و جمهوری اسلامی نیز مرهون تحولات و تعالی فرهنگی در جامعه است.

نایب‌رئیس مجلس ابراز داشت: نقش دانش، فناوری و کتاب در تحولات فرهنگی بسیار جدی است و در واقع کتاب، محصول تحولات فرهنگی است و نقش زیادی در رشد فرهنگی جوامع داشته و دارد.

ابوترابی فرد افزود: امیدوراریم که بر پایه علم و دانش و تجاری سازس فن آوری به سوی یک قردت بزرگ اقتصادی بر پایه مبانی علمی و فرهنگی حرکت کنیم.

عضو جامعه ی روحانیت مبارز با اشاره به تالیف کتاب کشف الاسرار صهیونیم با تالیف سردار فیروز آبادی اظهار کرد: این کتاب یک اثر فرهنگی ارزشمند در عرصه شناخت تار و پود صهیونیسم است؛ این روزها دنیا به شدت از این مکتب رنج می‌برد و بیش از یک قرن است که صهیونیسم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آثار سیاهی را برجای گذاشته که شاید سیاه‌ترین چهره آن را در جریان غصب سرزمین فلسطین و پایمال شدن حقوق مردم مظلوم این سرزمین مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی کشور، گفت: نمایشگاهی که در مورد توسعه فناوری‌های کشور برگزار شده، گامی است در جهت رشد و شکوفایی دانش و حرکت فرهنگی و پیشرفت در زمینه تولید علم و دانش که امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بتوانیم در سایه تولید علم، دانش‌ و تجاری‌سازی فناوری، به سوی تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ اقتصادی حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز