خبرگزاری کار ایران

مرعشی در جمع خبرنگاران:

باید بتوانیم روابط خود را با دنیا بازسازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۶۸

اظهارات کرباسچی در خصوص سرلیستی ناطق نوری در انتخابات مجلس دهم شخصی بوده است / عارف یک از شخصیت‌های معتبر جریان اصلاحات است.

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: موضوع امروز ما این است که بتوانیم روابطمان را با دنیا بازسازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین مرعشی در حاشیه مراسم بزرگداشت حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران درباره مذاکرات ایران و ۱ + ۵ در ژنو گفت: مذاکرات اخیر ایران و ۱ + ۵ در ژنو نشانه پیشرفت در مذاکرات است و ما امیدواریم این روزها خبرهای خوبی از ژنو برسد.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه ما روی مواضع اصولی خود ایستاده‌ایم خاطرنشان کرد: منافع خودمان را دنبال می‌کنیم و دنیا هم متوجه شده است که تنها راه تعامل با ایران مذاکره است و تهدیدها و تحریم‌ها نمی‌تواند بر ما اثر گذار باشد و ‌ایران قدرت واقعی در منطقه خاورمیانه و کشوری تاثیرگذار است وآن‌ها باید با ایران تعامل داشته باشند.

وی با اینکه باید از تیم مذاکره کننده هسته ا‌یی حمایت و پشتیبانی داخلی شود، گفت: به هر حال آن‌ها نماینده ملت، نظام و مورد اعتماد رهبری هستند و در این صورت دنیا هم حرف آن‌ها را جدی تلقی می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص روابط ایران و آمریکا ابراز کرد: این موضوع امروز ما نیست و موضوع امروز ما این است که بتوانیم روابطمان را با دنیا بازسازی کنیم.

مرعشی اظهارات کرباسچی در خصوص سرلیستی ناطق نوری در انتخابات مجلس دهم را شخصی خواند و گفت: این موضع شخص بوده و موضع حزب کارگزاران نیست و هنوز در حزب این بحث‌ها آغاز نشده است هرچند از حضور مجدد ناطق نوری در عرصه سیاسی استقبال می‌کنیم، زیرا این به نفع نظام و رقبای اصولگرای ماست.

وی افزود: عارف یک از شخصیت‌های معتبر جریان اصلاحات است، اما هنوز بحثانتخابات زود است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درپاسخ به این سوال که در اصلاح طلبان چهره شاخص دیگری وجود ندارد که به سراغ اصولگرایان می روند خندید و به طنزگفت: حتما ندارند شما که می‌دانید ما چهره شاخص نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز