خبرگزاری کار ایران

حداد عادل:

تعجیل در به دست آوردن پست و مقام را نمی‌فهمم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۴۹

اخباری که درباره عزل دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد مطرح می شود فراز و فرودهایی دارد؛ به آقایانی که اصرار بر این تغییرات دارند، توصیه می‌کنم عجله نکنند و قدری خویشتن‌داری کنند چرا که این برای آینده آنها بهتر است.

«غلامعلی حداد عادل» در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به شخصیت وی عنوان کرد: من آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی را از قبل انقلاب می‌شناختم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حداد عادل گفت که آیت‌الله طاهری همواره با بزرگانی همچون علامه طباطبایی وشهید مطهری در ارتباط بود و از ابتدای انقلاب به عنوان یک مبارز متین نزد همه از احترام برخوردار بود و از نظر بودن در خط امام(ره) و مقام معظم رهبری الگویی برای دیگران به شمار می‌رود.

این نماینده مجلس درباره برخی گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد گفت: اخباری که مطرح می شود فراز و فرودهایی دارد؛ این شایعات ضعیف و قوی مدام تکذیب می‌شود.

حداد عادل همچنین تاکید کرد: بنده به هر حال به آقایانی که اصرار بر این تغییرات دارند، توصیه می‌کنم عجله نکنند و قدری خویشتن‌داری کنند چرا که این برای آینده آنها بهتر است.

وی افزود: تعجیل در به دست آوردن پست و مقام را نمی‌فهمم.

حداد عادل درباره برخورد اصلاح‌طلبان با الهه راستگو نیز گفت: برخورد اصلاح‌طلبان مسئله جدیدی نبود و این برای ما تعجب‌آور نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز