خبرگزاری کار ایران

دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و آمریکا طی روزهای آینده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۳۹

وزارت خارجه آمریکا، روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه این کشور پنجشنبه سرپرستی هیات آمریکایی را در سفر به ژنو برای برگزاری مذاکرات با مقام‌های ایرانی درباره برنامه هسته‌ای تهران بر عهده خواهد داشت.

نمایندگان هسته‌ای ایران و آمریکا طی روزهای آینده در ژنو گرد هم می‌آیند تا مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای تهران را ادامه دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، وزارت خارجه آمریکا، روز گذشته - چهارشنبه - در بیانیه‌ای اعلام کرد که «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه این کشور پنجشنبه سرپرستی هیات آمریکایی را در سفر به ژنو برای برگزاری مذاکرات با مقام‌های ایرانی درباره برنامه هسته‌ای تهران بر عهده خواهد داشت.

این دور جدید از مذاکرات هسته‌ای در حالی برگزار می‌شود که تنها شش هفته به موعد تعیین شده برای توافق سیاسی، مانده است.

«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران، بارها با «جان کری» همتای آمریکایی خود با محور بحثدرباره پرونده هسته‌ای تهران، دیدار کرده است.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که وزرای خارجه دو کشور یکشنبه و دوشنبه آینده در ژنو دیدار می‌کنند.

همچنان اختلاف‌های چشمگیری بین ایران و اعضای گروه ۱ + ۵(آمریکا، روسیه، فرانسه، چین، انگلیس و آلمان) در ارتباط با برنامه هسته‌ای تهران وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز