خبرگزاری کار ایران

بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها؛

اکثریت آمریکایی‌ها با حضور نتانیاهو در کنگره مخالف هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۲۰

نظرسنجی انجام شده توسط موسسه «نیشن واید» نشان می‌دهد که ۶۳ درصد شهروندان آمریکایی با دعوت از نتانیاهو توسط کنگره این کشور مخالف هستند.

آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اکثریت شهروندان آمریکایی با حضور و سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره این کشور مخالف هستند.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از سی‌ان‌ان، نظرسنجی انجام شده توسط موسسه «Nation Wide» نشان می‌دهد ۶۳ درصد شهروندان آمریکایی با دعوت از نتانیاهو توسط کنگره این کشور مخالف هستند.

شهروندان آمریکایی معتقد هستند دعوت از نخست‌وزیر اسرائیل بدون هماهنگی با «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا برای سخنرانی در کنگره٬ اقدام نامناسبی بوده است.

تنها ۳۳ درصد از شهروندان آمریکایی موافقت خود را با سخنرانی نتانیاهو در کنگره اعلام کرده‌اند.

با ادامه درگیری‌های اسرائیل - فلسطین، اکثریت شهروندان آمریکایی بر این باور هستند که این کشور باید خود را از این درگیری دور نگه دارد.

جان بینر٬ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو دعوت کرده که در ماه آینده میلادی در کنگره این کشور درباره تحریم‌ها علیه ایران سخنرانی کند.

اقدام بینر در رسانه‌های جهان بازتاب مناسبی نداشت و از طرفی تنش میان اسرائیل و آمریکا را افزایش داد.

اوباما اعلام کرد به دلیل نزدیک بودن زمان سفر نتانیاهو و انتخابات در اسرائیل نمی‌تواند با وی دیدار کند.

بسیاری از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در طول دو هفته گذشته اعلام کردند که در سخنرانی نتانیاهو در کنگره حضور نخواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز