خبرگزاری کار ایران

ظریف در حاشیه کنفرانس مونیخ:

احترام به ایران شرط مذاکرات هسته‌ای و توافق است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۹۰

صهیونیست ها به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایاتشان برضد ملت فلسطین از طریق ترویج این مسئله هستند که ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته ای است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران بازیگری مهم در منطقه است ولی افرادی به دنبال بزرگنمایی نقش ایران در منطقه هستند.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از واحد مرکزی خبر٬ ظریف امروز بعنوان نخستین سخنران درمیزگردی در کنفرانس امنیتی مونیخ خاطرنشان کرد: ایران برای بهبود روابطش با طرف های منطقه ای حاضر به قبول پیش شرط های آنان نیست ولی آماده همکاری با دوستان در منطقه برای دستیابی به راه حلی برای مشکلات است.

صهیونیست‌ها در صدد توجیه جنایاتشان با تمرکز بر برنامه هسته‌ای ایران

وزیر امور خارجه ایران گفت صهیونیست ها با تمرکز بر برنامه هسته ای ایران به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایاتشان هستند.

ظریف گفت: صهیونیست ها به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایاتشان برضد ملت فلسطین از طریق ترویج این مسئله هستند که ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته ای است.

آغاز میزگرد وزرای خارجه آمریکا، آلمان و فرانسه

در این میزگرد جان کری وزیر خارجه امریکا، فرانک والتر اشتاینمایر وزیر امور خارجه آلمان و لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه حضور دارند.

ریاست این میزگرد را ولفگانگ ایشینبرگ رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ به عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز