خبرگزاری کار ایران

سفیر سوریه در تهران:

خط مقاومت اسرائیل را عاجز کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۳۲

ارتش سوریه هیچ‌گاه دست از مقابله با تکفیری‌ها برنخواهد داشت. جمهوری عربی سوریه هر روز به مواضع تکفیری‌ها و داعش حمله کرده و با حکمت و تدبیر با آن‌ها مبارزه می‌کند.

سفیر سوریه در تهران گفت: ما به شهدایمان افتخار می‌کنیم و قطعاً قوی‌تر شدن خط مقاومت در منطقه، اسرائیل را مجبور به دست‌زدن به عملیات وحشیانه و خرابکارانه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ عدنان محمود در مراسم بزرگداشت شهدای حزب الله لبنان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: خط مقاومت اسرائیل را عاجز کرده و این رژیم مجبور شده به عملیات وحشیانه دست بزند.

وی گفت: اقدامی که علیه خط مقاومت انجام شد رابطه بین رژیم صهیونیستی و تکفیری ها را ثابت کرد. آنها اهداف مشترکی علیه مقاومت دارند ولی به یاری خدا٬ خون شهدایی که به زمین ریخته شده پایمال نخواهد شد.

عدنان محمود تصریح کرد: ‌ به این شهدا افتخار می‌کنیم و قطعاً قوی‌تر شدن خط مقاومت در منطقه، اسرائیل را مجبور به دست‌زدن به عملیات وحشیانه و خرابکارانه کرده است.

سفیر سوریه در تهران تاکید کرد: جمهوری عربی سوریه هر روز به تکفیری‌ها حمله کرده و در داخل و خارج سوریه با آن‌ها مبارزه خواهد کرد.

عدنان محمود با بیان اینکه ارتش سوریه هیچ‌گاه دست از مقابله با تکفیری‌ها برنخواهد داشت، تصریح کرد: جمهوری عربی سوریه هر روز به مواضع تکفیری‌ها و داعش حمله کرده و با حکمت و تدبیر با آن‌ها مبارزه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز