خبرگزاری کار ایران

میشل عون: ایران در مذاکرات هسته ای با سربلندی شرکت می کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۷۴

ژنرال «میشل عون» رییس فراکسیون تغییر و اصلاح در مجلس لبنان و بزرگترین تشکل مسیحی این کشور با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱ + ۵ تاکید کرد: بدون شک جمهوری اسلامی ایران ازاین مرحله با سربلندی عبورخواهد کرد.

ژنرال عون روز چهارشنبه در دیدار با «محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است می تواند درمقابل خواسته های ناحق برخی مقاومت کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ وی از توجه سفیر جمهوری اسلامی ایران به همه جریانهای سیاسی درلبنان ومناسبات دینی و مذهبی و ملی آنان تشکر کرد.

رییس حزب مسیحی جریان آزاد لبنان به مسائل منطقه نیز اشاره کرد و گفت: داعش و دیگر جریانات تکفیری نه تنها خطری برای لبنان بلکه برای همه جهان هستند چون غیر از خودشان هیچ کس دیگری را قبول ندارند.

رییس فراکسیون تغییر و اصلاح در مجلس لبنان افزود: افراط گرایی دینی بزرگترین خطری است که از دو دهه قبل منطقه را تهدید می کند و اکنون به پایان تاریخ خود نزدیک شده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز دراین دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو میلادی به جامعه مسیحیان لبنان ابراز امیدواری کرد که سال جدید، سال خیر وبرکت وآرامش وامنیت برای همه مردم لبنان باشد.

محمد فتحعلی برضرورت حفظ وحدت و انسجام ملت های منطقه خصوصا جریان های مختلف سیاسی در رویارویی با افراط گرایی درشرایط حساس کنونی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز