خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین اقدامی نسنجیده و شتابزده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۱۰

در شرایطی که تروریسم و افراط‌گرایی تهدید جمعی عصر کنونی است، تهران هرگز اجازه نخواهد داد چنین افراط‌گرایان، امنیت جمعی منطقه‌ای ما را به مخاطره اندازند.

معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه تاکید کرد: بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین اقدامی نسنجیده و شتابزده است.

به گزارش ایلنا، حسین امیر عبداللهیان در خصوص بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت: بازداشت دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین اقدامی نسنجیده و شتابزده و به معنای حمایت از اقدامات افراط‌گرایان در این کشور است.

وی افزود: متاسفانه تداوم سیاست غلط سرکوب و خشونت در بحرین معارضه دموکراتیک را به فاصله گرفتن از روش‌های دموکراتیک ترغیب می‌کند و این به نفع امنیت بحرین و منطقه نخواهد بود.

این مقام ارشد وزارت امور خارجه اضافه کرد: در گفت‌وگوهایم با پادشاه بحرین در قاهره(در حاشیه مراسم تحلیف سیسی) به وی گفتم که شیخ علی سلمان رهبر معارضی صبور، منطقی و حکیم است که در صورت جدیت حکومت در توجه به گفت‌وگوی واقعی ملی و مطالبات دموکراتیک به توافق سیاسی معتقد است، در این راستا پادشاه حرف‌های خوبی زد که با این رفتارش سازگار نیست.

امیرعبدالهیان افزود: بحرین قادر به تحمل تبعات این اقدام نخواهد بود و بازداشت دبیرکل جمعیت دموکراتیک الوفاق بحرین در شرایط حساس کنونی منطقه، در تعارض با امنیت و ارامش منطقه حساس ما بشمار می رود.

وی ادامه داد: در شرایطی که تروریسم و افراط‌گرایی تهدید جمعی عصر کنونی است، تهران هرگز اجازه نخواهد داد چنین افراط‌گرایان، امنیت جمعی منطقه‌ای ما را به مخاطره اندازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز