خبرگزاری کار ایران

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۰۴

دیدگاه هر دو طرف در مبارزه با تروریسم، بسیار نزدیک است و مقامات دو کشور، همواره در زمینه های مختلف با یکدیگر به رایزنی و مشورت می‌پردازند.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در سفر به امارات متحده عربی با شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان که به امارات سفر کرده است در این دیدار با اشاره به روابط مهم و راهبردی و حجم بالای مبادلات تجاری دو کشور همسایه ایران و امارات گفت: اراده رهبران دو کشور بر توسعه هر چه بیشتر روابط است و همکاری دو کشور تاثیر زیادی در شرایط منطقه دارد.

امیر عبداللهیان افزود: دیدگاه هر دو طرف در مبارزه با تروریسم، بسیار نزدیک است و مقامات دو کشور، همواره در زمینه های مختلف با یکدیگر به رایزنی و مشورت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس منطقه، مشورت‌های مسئولین دو کشور به نفع امارات و ایران است.

شیخ نهیان بن مبارک نیز در این دیدار گفت: روابط ایران و امارات، همواره در طول تاریخ در همه زمینه ها عمیق و وسیع بوده است.

وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات ضمن تاکید بر ضرورت ارتقاء روابط بین مقامات دو کشور اظهار کرد: تحولات موجود در منطقه نیاز به تلاش خالصانه همه کشورها دارد تا از وضعیت کنونی خارج شویم و افراط گرایی در همه اشکال آن از منطقه ما خارج شود.

وی افزود: امارات همواره خواستار بهترین روابط با ایران بر اساس منافع مشترک بوده است.

امیرعبداللهیان در ادامه این سفر، با سایر مقامات اماراتی دیدار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز