خبرگزاری کار ایران

محمدعلی رامین در گفتگو با ایلنا؛

مذاکره با ظالم مستبد، بی مورد و بی نتیجه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۳۴

در طول یکسال گذشته جایگاه ظالم و مظلوم در مذاکرات مشخص نشده است. به گونه ای که باید این مذاکرات در جمع به یک نتیجه برسد و مذاکرات با ظالم مستبد یک مذاکره بی مورد و بی نتیجه است که ما هرچه در این خصوص تلاش کردیم به نتیجه نرسیدیم.

معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد که از شرکت کنندگان مراسم منهای عزت بعلاوه تحریم بود گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان از ابتدا دچار توهم شدند و نتوانستند آمریکا را رام کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمدعلی رامین در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا که مذاکرات را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: در بخش مذاکرات باید طرفین شان و منزلت یکدیگر را رعایت کنند و نباید جای ظالم و مظلوم با هم عوض شود.

وی افزود: کشوری که یک ظرفیت علمی به دست می آورد، نباید آن را به راحتی از دست بدهد چراکه هزینه های زیادی در این راه صرف شده است.

رامین افزود: در طول یکسال گذشته جایگاه ظالم و مظلوم در مذاکرات مشخص نشده است. به گونه ای که باید این مذاکرات در جمع به یک نتیجه برسد و مذاکرات با ظالم مستبد یک مذاکره بی مورد و بی نتیجه است که ما هرچه در این خصوص تلاش کردیم به نتیجه نرسیدیم.

وی در خصوص تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اذعان داشت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان از ابتدا دچار توهم شدند و نتوانستند آمریکا را رام کنند که این خود تبعاتی به همراه خواهد داشت اما به هرحال باید منتظر مذاکرات باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز