خبرگزاری کار ایران

جواد اطاعت در گفتگو با ایلنا:

روحانی کار طاقت فرسایی را در مذاکرات دنبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۸۶

فکر می‌کنم رهبری و مردم هم از این حرکت دولت پشتیبانی می‌کنند و به نوعی حامی دولت هستند و من به نتیجه مذاکرات هم امیدوار هستم.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: فکر می‌کنم رهبری و مردم هم از این حرکت دولت پشتیبانی می‌کنند و به نوعی حامی دولت هستند و من به نتیجه مذاکرات هم امیدوار هستم.

جواد اطاعت استاد دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ارزیابی خود از مذاکرات هسته‌ای گفت: در مورد مذاکرات هسته‌ای باید بگویم آقای روحانی کار طاقت فرسایی را دنبال می‌کند زیرا بحثمذاکرات هسته‌ای بحثی است که منافع ملی را در نظر دارد و ایجاب‌هایی در منافع ملی وجود دارد؛ لذا حفظ این منافع بسیار دشوار و طاقت‌فرسا خواهد بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم رهبری و مردم هم از این حرکت دولت پشتیبانی می‌کنند و به نوعی حامی دولت هستند و باید بگویم که به نتیجه مذاکرات هم امیدوار هستم؛ لذا باید به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم زیرا تبعات به نتیجه نرسیدن آن برای کشور خیلی سنگین خواهد بود.

نماینده مردم داراب در مجلس ششم افزود: محدودیت‌هایی از سوی غربی‌ها به کشور تحمیل می‌شود و سناریوی غرب و آمریکایی‌ها محاصره و تضعیف ایران است و باید گفت که اگر بتوانیم دامی را که آمریکایی ها برایمان پهن کرده‌اند، برچینیم و کشور را از این وضعیت رهایی بدهیم، قاعدتا توانستیم کار بزرگی را صورت دهیم و در عین حال به مذاکرات امیدواریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز