خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

ایران سیاست یهودی‌سازی قدس را قویا محکوم می‌کند / انتقاد از تداوم سکوت برخی کشورهای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۷۷

مردم فلسطین و ملت‌های منطقه در قبال تجاوزهای اخیر در مسجدالاقصی سکوت نخواهند کرد و بی‌تردید این اقدامات در کنار تداوم شهرک‌سازی‌ها و ادامه بازداشت فعالان فلسطینی زمینه‌ساز انتفاضه سوم خواهد شد.

معاون اعربی و آفریقای وزیر امور خارجه سیاست یهودی‌سازی قدس را قویا محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان با اعلام این مطلب گفت: رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از شرایط منطقه سیاست یهودی‌سازی قدس را تسریع کرده است.

وی ادامه داد: تداوم سکوت برخی کشورهای اسلامی تلاویو را گستاخ‌تر می‌کند و سکوت کشورهای غربی نیز در خصوص اقدامات رژیم صهیونیستی توجیه‌پذیر و قابل قبول نیست.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: مردم فلسطین و ملت‌های منطقه در قبال تجاوزهای اخیر در مسجدالاقصی سکوت نخواهند کرد و بی‌تردید این اقدامات در کنار تداوم شهرک‌سازی‌ها و ادامه بازداشت فعالان فلسطینی زمینه‌ساز انتفاضه سوم خواهد شد.

وی تصریح کرد که پس از شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در جنگ ۵۱ روزه غزه سران این رژیم تحت فشارهایی از درون قرار گرفتند و با دست زدن به چنین اقداماتی درصدد جلب رضایت طیف‌های تندروی صهیونیستی‌اند.

معاون ظریف اظهار کرد: ایران سیاست یهودی‌سازی قدس را قویا محکوم می‌کند و همواره پشتیبان مردم مقاوم فلسطین خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز