خبرگزاری کار ایران

تسلیم رونوشت استوارنامه سفیر غیرمقیم جدید لائوس به قائم مقام وزارت امورخارجه کشورمان

کد خبر : ۲۲۱۵۶۱

با توجه به عضویت لائوس در آ. سه. آن و عضویت جمهوری اسلامی ایران در اکو با تعمیق مشورت‌های سیاسی و همکاری فی‌مابین، امکان بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دو سازمان وجود دارد.

سفیر جدید لائوس در تهران در آغاز ماموریت خود بعد از ظهر روز یکشنبه با قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

به گزارش ایلنا، در این ملاقات، مرتضی سرمدی به روابط تاریخی و مثبت دو کشور خصوصا مواضع مشترک در قبال موضوعات مختلف اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به عضویت لائوس در آ. سه. آن و عضویت جمهوری اسلامی ایران در اکو با تعمیق مشورت‌های سیاسی و همکاری فی‌مابین، امکان بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دو سازمان وجود دارد.

قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان اظهار امیدواری کرد با حضور سفیر جدید روابط دو کشور از تحرک بیشتری برخوردار گردد.

سوتام ساکون نینهون نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران و با تاکید بر لزوم تاسیس سفارتخانه‌های دو کشور گفت: تلاش خواهم کرد مکانیزمی طراحی تا روابط دوجانبه گسترش و همچنین با تشریک مساعی در چارچوب سازمان‌های منطقه‌ای بین دو کشور زمینه توسعه مناسبات اقتصادی بیش از گذشته بین دو کشور فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز