خبرگزاری کار ایران

کمال‌وندی در گفت‌وگو با ایلنا:

گزارش آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای نشانگر تعهد ایران به توافقات است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۱۶

آژانس انرژی اتمی در گزارش‌هایش بیان کرده اطلاعاتی که از ایران دریافت کرده، کاربرد نظامی ندارد اما نیاز است که آژانس یک بار به شکل حقوقی مسئله هسته‌ای ایران را پایان بدهد / بازرسی‌ها نشان می‌دهد که عملکرد جمهوری اسلامی ایران در عرصه هسته‌ای صلح‌آمیز است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: براساس گزارش آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای، نشانگر تعهد و پایبندی ایران به توافقات است.

بهروز کمال‌وندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان گفت: براساس گزارش آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای، نشانگر تعهد و پایبندی ایران به توافقات است.

وی ادامه داد: بازرسی‌ها نشان می‌دهد که عملکرد جمهوری اسلامی ایران در عرصه هسته‌ای صلح‌آمیز است و اذغان دارد که ایران نسبت به تبدیل نیمی از ذخایر گاز ۲۰ درصد به ۵ درصد برای صفحه سوخت اقدام کرده است.

معاون راهبردی سازمان انرژی اتمی در خصوص اظهارات اخیر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی درباره چاشنی‌های انفجاری اظهار داشت: صحبت‌های آقای صالحی فقط درباره چاشنی‌های انفجاری نبوده و بسیار کلی است.

کمال‌وندی افزود: آژانس انرژی اتمی در گزارش‌هایش بیان کرده اطلاعاتی که از ایران دریافت کرده، کاربرد نظامی ندارد اما نیاز است که آژانس یک بار به شکل حقوقی مسئله هسته‌ای ایران را پایان بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز