خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

مذاکرات ظریف با مقامات امارات سازنده بود

کد خبر : ۱۶۰۵۸۱

کشورهای منطقه فقط ازطریق گسترش همه‌جانبه همکاری‌ها و تبادلات گسترده مردمی می توانند آینده‌ای باثبات و در مسیر توسعه و امنیت پایدار رقم بزنند و جمهوری اسلامی ایران در این مسیر شریکی ثابت قدم و قابل اعتماد برای همسایگان محسوب می‌شود.

معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه، مذاکرات اخیر وزیر امور خارجه کشورمان با مقامات امارات عربی متحده را سازنده و مؤثر دانست.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان گفت: تحقق توافقات کمیسیون عالی ایران و امارات روابط ممتاز دو کشور را به روابطی راهبردی تبدیل خواهد کرد.

وی افزود: این الگو و نقشه راه را در باره دیگر همسایگان به طور جدی پیگیری می‌کنیم؛ زیرا همکاری‌های جمعی و همه‌جانبه در منطقه خلیج فارس، ضروری است و تهران از آن استقبال می‌کند.

وی امنیت را مقوله جدایی‌ناپذیر توسعه در منطقه دانست و افزود: همه از امنیت و مقابله با پدیده شوم افراط‌گرایی، تروریسم و فرقه‌گرایی که اکنون منطقه و جهان را تهدید می‌کند سود خواهند برد.

وی افزود: کشورهای منطقه فقط ازطریق گسترش همه‌جانبه همکاری‌ها و تبادلات گسترده مردمی می توانند آینده‌ای باثبات و در مسیر توسعه و امنیت پایدار رقم بزنند و جمهوری اسلامی ایران در این مسیر شریکی ثابت قدم و قابل اعتماد برای همسایگان محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز