خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امورخارجه:

حساسیت‌های دیگر کشورها در مورد روابط ایران و روسیه غیرمنطقی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۶۶

ایران و روسیه ظرفیت‌های بسیاری برای همکاری و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری دارند و حساسیت کشور‌های دیگر نسبت به همکاری‌های ایران و روسیه در ابعاد مختلف، غیرمنطقی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ابراز نگرانی آمریکا از امضای قرارداد نفتی بین ایران و روسیه، با بیان اینکه همکاری‌های ۲ کشور مسیر عادی خود را طی می‌کند، حساسیت‌های دیگر کشورها در این زمینه را غیرمنطقی خواند.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در خصوص ابراز نگرانی آمریکا از امضای قرارداد نفتی بین ایران و روسیه با بیان اینکه همکاری‌های ایران و روسیه به عنوان دو کشور مستقل، مسیر عادی خود را طی می‌کند، گفت: استفاده از ظرفیت‌ها‌ی مختلفی که وجود دارد مورد توجه مسئولان اقتصادی و تجار و فعالان بخش‌های ذیربط در دو کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ایران و روسیه ظرفیت‌های بسیاری برای همکاری و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری دارند و حساسیت کشور‌های دیگر نسبت به همکاری‌های ایران و روسیه در ابعاد مختلف، غیرمنطقی است.

وی ادامه داد: دو کشور همسایه به طور طبیعی و بر اساس اصول، تعهدات و مبانی حقوقی بین‌الملل از این ظرفیت‌ها برای گسترش همکاری‌ها استفاده می‌کنند تا روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی را در حوزه‌های مختلف توسعه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز