خبرگزاری کار ایران

ظریف در دیدار سفرای جدید ایران در کشورهای اسپانیا، ایرلند، قزاقستان، هلند و اسلوونی؛

تقویت فضای مناسب میان ایران و ۱ + ۵نیازمند پایبندی به توافقات است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۵۷۲

برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران با مشارکت عظیم مردم و مذاکرات ایران و کشورهای ۱ + ۵ فضای مناسبی را ایجاد نموده که حفظ و تقویت این فضای مناسب و استفاده بموقع از آن نیازمند عزم و اراده جدی، همکاری و مشارکت فعال و پایبندی به توافقات و تعهدات طرفین تا رسیدن به یک توافق جامع و نهایی می باشد.

سفرای جدید ایران در اسپانیا، ایرلند، قزاقستان، هلند و اسلوونی با ظریف دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسپانیا، ایرلند، قزاقستان، هلند و اسلوونی در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کردند.

ظریف در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت تلاش و فعالیت سفیران کشورمان در جهت گسترش مناسبات جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها، اهتمام جدی دولت تدبیر و امید برای توسعه روابط با کشورها براساس احترام متقابل و علائق و منافع مشترک را خاطرنشان ساخت و توصیه های لازم را در این راستا ارائه نمود.

​وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به سفرای کشورمان در کشورهای اروپایی، ضمن با اهمیت دانستن روابط ایران و اتحادیه اروپایی، گفت: برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران با مشارکت عظیم مردم و مذاکرات ایران و کشورهای ۱ + ۵ فضای مناسبی را ایجاد نموده که حفظ و تقویت این فضای مناسب و استفاده بموقع از آن نیازمند عزم و اراده جدی، همکاری و مشارکت فعال و پایبندی به توافقات و تعهدات طرفین تا رسیدن به یک توافق جامع و نهایی می باشد.

ظریف در پایان ضمن تبریک سال نو، برای سفرای جدید کشورمان در مأموریت جدید آرزوی موفقیت کرد.

​محمد حسن فدایی فرد، جواد کچوئیان، مجتبی دمیرچی لو، علیرضا جهانگیری و مرتضی درزی رامندی سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسپانیا، ایرلند، قزاقستان، هلند و اسلوونی نیز ضمن تبریک سال نو به وزیر امور خارجه، گزارشی از دیدار اخیر خود با ریاست جمهوری و نیز برنامه های پیش بینی شده در ارتباط با محل مأموریت خود ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز