خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس ساحل عاج:

تروریسم از چالشهای اصلی کشورهای اسلامی است

کد خبر : ۱۴۶۸۹۴

اهداف اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی در زمینه حقوق زنان و خانواده یکی از اهداف کشور ما نیز است و ما تلاش می‌کنیم همراه با سایر کشورهای عضو اتحادیه به این اهداف بالا دست یابیم.

رییس‌مجلس ساحل عاج تاکید کرد: تروریسم یکی از چالشهای اصلی کشورهای اسلامی است و لازم است مجالس برای مبارزه با آن از خود همبستگی و قاطعیت نشان دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سورو کیگ بفوری گلیوم در نشست نوبت عصر نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای‌ عضوسازمان همکاری اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: همبستگی و عدالت و توسعه همواره یکی از آرمانهای ما بوده است و ماهمواره گشایش روابط با همه کشور‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

رئیس مجلس ساحل عاج با اشاره به بحرانهای به وجود آمده در جهان اسلام گفت: با توجه به بحران فلسطین؛ لبنان سودان سوریه و افریقای مرکزی متوجه می‌شویم که تروریسم یکی از چالشهای اصلی کشورهای اسلامی است و لازم است مجالس برای مبارزه با آن از خود همبستگی و قاطعیت نشان دهند.

وی گفت: اهداف اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی در زمینه حقوق زنان و خانواده یکی از اهداف کشور ما نیز است و ما تلاش می‌کنیم همراه با سایر کشورهای عضو اتحادیه به این اهداف بالا دست یابیم.

رئیس مجلس ساحل عاج خاطرنشان کرد: برای رسیدن به همبستگی و عدالت لازم است که مجالس تلاش کنند تا ابتدا آن را در کشورهای خود محقق سازند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نشست منجر به توسعه بیش از پیش روابط بین کشور‌ها شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز