خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در بیروت:

راه حل بحران سوریه، سیاسی است

کد خبر : ۱۲۴۹۶۵

تهران از جامعه جهانی و کشورهای منطقه به جز اسراییل استقبال می‌کند، اما اسراییل را به عنوان یک دولت نمی‌تواند به رسمیت بشناسد چرا که این رژیم یک اشغالگر است.

سفیر کشورمان در بیروت تاکید کرد که تنها راه برای حل بحران سوریه در پیش گرفتن راه حل سیاسی است اما باید اراده ملت سوری را مورد توجه قرار داد و این مساله باید به برگزاری انتخاباتی تحت نظارت بین‌المللی منجر شود.

به گزارش ایلنا‏، غضنفر رکن‌آبادی توافق‌نامه ژنو میان ایران و ۳ + ۳ را مقدمه‌ای برای بازکردن دیگر پرونده‌ها دانست و گفت که حمایت از مقاومت برای ایران خط قرمزی است که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.

بنا بر گزارش المصری الیوم، وی در ادامه بر خواست تهران به تقویت روابط با همه کشورهای عربی و به ویژه عربستان در تمامی سطوح تاکید کرد و گفت که توافق‌نامه ژنو علیه هیچ کشوری در جهان نیست. هم‌چنین این توافق بعد از آن حاصل شد که جامعه جهانی دریافت تحریم‌ها در قبال ایران نتیجه‌ای نداشت.

رکن‌آبادی افزود که تهران از جامعه جهانی و کشورهای منطقه به جز اسراییل استقبال می‌کند، اما اسراییل را به عنوان یک دولت نمی‌تواند به رسمیت بشناسد چرا که این رژیم یک اشغالگر است.

وی گفت که تحریم‌ها علیه ایران در نتیجه مواضع حمایتی‌اش در قبال مساله فلسطین بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز