خبرگزاری کار ایران

عضو نمایندگی دائم کشورمان نزد سازمان ملل:

جامعه بین الملل از شبکه ترور رژیم صهیونیستی حمایت نکند

کد خبر : ۱۱۲۰۹۶

شبکه ترور این رژیم در سراسر جهان دارای فهرست بلندی است و تنها بعنوان نمونه در سالهای اخیر چندین تن از دانشمند ان ایرانی که برای توسعه کشور عزیز خود فعالیت می کردند در پیش چشمان بهت زده خانواده های خود بدست عوامل این رژیم به طرز بیرحمانه ای کشته شدند و هنوز هم افراد بیشتری تهدید به قتل می شوند.

عضو نمایندگی دائم کشورمان نزد سازمان ملل در واکنش به اتهامات رژیم صهیونیستی در جلسه کمیته حقوقی مجمع عمومی سازمان ملل گفت: شبکه ترور این رژیم در سراسر جهان دارای فهرست بلندی است و تنها بعنوان نمونه در سالهای اخیر چندین تن از دانشمند ان ایرانی که برای توسعه کشور عزیز خود فعالیت می کردند در پیش چشمان بهت زده خانواده های خود بدست عوامل این رژیم به طرز بیرحمانه ای کشته شدند و هنوز هم افراد بیشتری تهدید به قتل می شوند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در جریان مباحثکمیته حقوقی مجمع عمومی در خصوص موضوع تروریسم، نماینده رژیم اسرائیل بر خلاف رویه معمول در این کمیته اتهاماتی را علیه کشورمان مطرح کرد که با پاسخ قاطع عضو نمایندگی کشورمان در جلسه مواجه شد.

حسین قریبی عضو نمایندگی کشورمان در جلسه این کمیته گفت: موجب شگفتی است نماینده رژیمی که از بدو تشکیل غیر مشروعش بعنوان رژیم تروریستی شناخته می شود، کشوری را متهم می کند که در ٣۴ سال گذشته بیش از ١٧ هزار شهروند قربانی ترور داشته است.

وی افزود: آنها قربانی حوادثتروریستی شدند که از سوی عناصر آن رژیم حمایت گردیده و تردیدی وجود ندارد که این رژیم مسئول اقدامات تجاوزگرانه، اشغال، کشتار افراد بیگانه از جمله زنان و کودکان، نسل کشی، جنایت علیه بشریت، جنایت جنگی و سایر جرائم و نیز آواره کردن میلیونها نفر فلسطینی در خارج از سرزمین اصلی خود است.

عضو نمایندگی دائم کشورمان گفت: شبکه ترور این رژیم در سراسر جهان دارای فهرست بلندی است و تنها بعنوان نمونه در سالهای اخیر چندین تن از دانشمند ان ایرانی که برای توسعه کشور عزیز خود فعالیت می کردند در پیش چشمان بهت زده خانواده های خود بدست عوامل این رژیم به طرز بیرحمانه ای کشته شدند و هنوز هم افراد بیشتری تهدید به قتل می شوند.

قریبی خواهان اقدام جامعه بین الملل در جلوگیری از پشتیبانی و حمایت از شبکه تروریستی این رژیم شد و افزود: اگر قصد ریشه کن کردن تروریسم راداریم این نخستین خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز