خبرگزاری کار ایران

با حضور پرشور مردم سمنان

راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۹۱

راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف استان سمنان برگزار شد.

مردم سمنان با حضور پر شور و انقلابی در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب پیمانی دوباره با نظام جمهوری اسلامی ایران بستند.

به گزارش ایلنا، در حالیکه در ۲۰ نقطه از استان سمنان مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد، مردم شهرستان سمنان از میدان مشاهیر تا میدان امام خمینی(ره) را با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل پیمودند و با به اتش کشیدن پرچم اسرائیل خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل بیان کردند.

در بین راهپیمایان حضور پر رنگ کودکان، نوجوانان، دانش آموزان و جامعه ورزشی شهرستان سمنان جلب توجه می‌کرد.

این در حالی صورت پذیرفت که همزمان آموزش و پرورش با اجرای برنامه‌های ویژه دانش اموزان حال و هوای خاصی به این مراسم بخشید و دانش اموزان با در دست داشتن ماکت‌هایی از دستاوردهای مهندسین ایرانی از تلاش و پشتکار این مهندسان قدردانی کردند.

راهپیمایان با شعارهایی علیه توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) خشم خود را نسبت به این اقدام اعلام کرده و با سر دادن شعارهای لبیک یا محمد(ص) و لبیک یا رسول الله عشق خود به پیامبر عظیم الشان اسلام را ابراز کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز