خبرگزاری کار ایران

شب شعر «یاران خوب خورشید» در مهدیشهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۲۸

مسئول انجمن شعر و ادب شهرستان مهدیشهر از برگزاری شب شعر «یاران خوب خورشید» از سری برنامه های اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر خبر داد.

مسئول انجمن شعر و ادب شهرستان مهدیشهر از برگزاری شب شعر «یاران خوب خورشید» از سری برنامه‌های اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر، محمد اسماعیل پورطاهریان گفت: شب شعر «یاران خوب خورشید» با شعر خوانی شاعران برجسته کشوری آقایان عرفانی و علوی و ۶ شاعر از استان سمنان و شهرستان مهدیشهر در موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه اسماعیل ملک احمدی شاعر مهدیشهری به قرائت شعر در حوزه دفاع مقدس به زبان محلی سنگسری خواهد پرداخت.

مسئول انجمن شعر و ادب شهرستان مهدیشهر خاطر نشان کرد: این برنامه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۸ در کانون شهید بیدقی مهدیشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نسل امروز نیاز دارد تا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود، تاکید کرد: هنر و زبان هنر بهترین راهکار برای انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گفته پورطاهریان در این برنامه مسئولان شهرستان، شعرا، فرهیختگان، هنرمندان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز