خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود؛

نخستین جشنواره بورس ایده‌ها در رشته زبان و ادبیات عربی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۲۱

نخستین جشنواره بورس ایده‌ها در حوزه کارآفرینی در رشته زبان و ادبیات عربی در حاشیه همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی گفت: این همایش، جشنواره و ششمین گردهمایی سراسری مدیران گروههای عربی کشور ۱۳ و ۱۴ اسفند با همکاری انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان؛ علی ضیغمی گفت: ایده‌های افراد متقاضی باید تا دوم اسفند به دبیرخانه همایش به نشانی سمنان، میدان دانشگاه، دانشگاه سمنان، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، گروه زبان و ادبیات عربی کد پستی: ۳۵۱۳۱۱۹۱۱۱ و یا به ایمیل arabic @ semnan. ac. ir ارسال شود.

ضیغمی خاطر نشان کرد: ایده‌های ارسالی به نام صاحبان ایده ثبت و پس از بررسی در کارگروه تخصصی همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی ایده‌هایی که قابلیت تجاری سازی داشته باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت های اطلاع رسانی همایش به نشانی: www. arabic. semnan. ac. ir و www. arabiciran. ir مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۳۳۸۳۵۴۸(۰۲۳) فکس: ۳۳۶۵۴۱۳۹(۰۲۳) تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز