خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات با امام جمعه سمنان دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۰۳

وزیر اطلاعات کشور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کرد.

وزیر اطلاعات در این دیدار اظهار داشت: وظیفه اصلی سربازان گمنام امام زمان، خدمت به مردم در تامین امنیت برای جامعه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و السلمین سید محمود علوی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دنبال مسایل حاشیه‌ای نیست، افزود: آقای دکتر روحانی فردی معتدل و منطقی و به دنبال رفع معضلات کشور در بخشهای مختلف است.

وی با اشاره به اقدامات دولتمردان تدبیر و امید در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، اظهار امیدواری کرد: در پایان سال رهبری از مجموعه عملکرد دولت یازدهم رضایت داشته باشند.

علوی در این دیدار، مجموعه اقدامات و رویکردهای وزارت اطلاعات کشور در دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف را تشریح کرد. وزیر اطلاعات کشور با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خاطرنشان کرد: امیدواریم در تمام عرصه‌ها شاهد شکوفایی و تحقق اهداف فرهنگی و اقتصادی در کشور در سال جاری باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این دیدار از خدمات وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی گفت: در بین وزیرهای دولت یازدهم، آقای علوی از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار است.

وی مردمی و معتدل بودن و داشتن سعه صدر را از خصلت‌های وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید برشمرد و خاطرنشان کرد: آقای علوی در مدت خدمت در وزارت اطلاعات عملکرد راضی کننده‌ای داشته است.

امام جمعه سمنان با اشاره به مذهبی و متدین بودن مردم استان سمنان و وجود وحدت مطلوب در داخل این استان، از عملکرد مجموعه کارکنان اداره کل اطلاعات استان سمنان در برقراری امنیت در جامعه قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز