خبرگزاری کار ایران

بیانیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت روز قدس؛

هدف استکبار جهانی، کم رنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۵۰

امروز استکبار جهانی برای کم رنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان، تلاش می نماید؛ اما نظام اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعار محوری خود قرار داده است، همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مسئله قدس و آزادی آن می‌داند.

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در بیانیه ای روز جهانی قدس را نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت‌های امروز جهان اسلام در فلسطین بیان کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه این بیانیه آمده است: فلسطین پیشانی جهان اسلام در مقابله با ابرقدرت های زر و زور و تزویر دنیاست؛ فلسطین خط مقدم مبارزه مسلمین و آزادی خواهان جهان علیه خطرناک ترین اندیشه تاریخ، یعنی صهیونیسم جهانی و ریشه تمام بحران های خاورمیانه است؛ بی تردید سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را رقم خواهد زد و از این روست که در مبانی نظری و اندیشه والای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و علمای اعلام و مراجع عظام و اندیشمندان اسلامی، کلید حل مشکلات مسلمانان و مهم ترین مسئله ی دنیای اسلام، فلسطین است که باید همواره مورد توجه و اهتمام امت اسلامی قرار گیرد.

در این بیانیه بیان شده است: ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادی خواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

امروز وحدت مسلمین حول مسئله قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و غرب تلاش می‌نماید به جای آن برای مسلمانان مسئله سازی کند؛ لذا هوشیاری در صحنه پیچیده کنونی خاور میانه و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی است.

در این بیانیه تأکید شده است: قطعاً مسئله قدس یکی از بزرگترین فجایع تاریخ مسلمانان است که با درد و غم و آوارگی مردم سرزمین فلسطین آمیخته شده است و به تبیین امام راحل عظیم الشأن، اسلامی که برای جهانخواران ضرری نداشته باشد، اسلام نیست.

در متن بیانیه به صراحت اعلام شده است: امروز استکبار جهانی برای کم رنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان، تلاش می نماید؛ اما نظام اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعار محوری خود قرار داده است، همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مسئله قدس و آزادی آن می‌داند.

در ادامه آمده است: ما پاسداران با حضوری پر شور و همراه ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های مسلمان، آزادی قدس شریف را در روز قدس فریاد خواهیم زد و اطمینان داریم که با فریادهای حق طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، روزی آرمان امام راحل(ره) مبنی بر آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم کرد.

سایر رده‏ های سپاه استان سمنان از قبیل تیپ ۱۲ قائم(عج)، نواحی شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه، آرادان و میامی و سازمان‏های تخصصی و قشری بسیج استان از قبیل ناحیه بسیج دانشجویی، سازمان بسیج سازندگی، سازمان‏های بسیج اساتید، بسیج دانش‏ آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج مداحان، بسیج کارگری، بسیج اصناف، بسیج کارمندان، بسیج مهندسین، بسیج پیشکسوتان، بسیج ورزشکاران، بسیج هنرمندان، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج عشایری، بسیج حقوق دانان، بسیج مساجد و محلات، بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی و کانون بازنشتگان سپاه استان سمنان نیز ضمن تأکید بر اهمیت مضاعف روز قدس فرا روی در مقایسه با سالهای اخیر از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران و نیز ملل آزاده و حق طلب جهان برای شرکت گسترده، یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز