خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

مبارزه با آفت سن در مزارع گندم و جو استان پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۲۳

سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پایان عملیات مبارزه با آفت سن در مزارع گندم و جو استان خبر داد.

سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: کار مبارزه با آفت سن در سال جاری با نظارت بیش از ۵۰ شبکه مراقبت و مشارکت خوب کشاورزان از دهه اول فروردین شروع شد و در سطح ۳۰۵۹۰ هکتار از مزارع گندم و جو در استان با سن مادری و پوره سن مبارزه شد.


به گزارش ایلنا از سمنان، عباس مشیریان گفت: سطح کل مبارزه با سن مادری ۱۸۷۴۰ هکتار و با پوره این آفت ۱۱۸۵۰ هکتار بوده است که به لحاظ اهمیت مبارزه با سن مادری و براساس تاکیدات سازمان حفظ نباتات کشور امسال بیشترین سطح مبارزه به سن مادری اختصاص یافت.


مشیریان همچنین اعلام کرد: از مجموع مزارع مورد مبارزه ۲۲۲۷۰ هکتار مربوط به مزارع گندم و مابقی در مزارع جو بوده است.


سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین بیان کرد: شهرستان گرمسار با ۱۲۴۰۰ هکتار، آرادان با ۷۹۷۰ هکتار و میامی با۴۱۱۰ هکتار بیشترین سطح مبارزه را به خود اختصاص دادند و شهرستان های سمنان، سرخه، شاهرود و دامغان در رده های بعدی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز