خبرگزاری کار ایران

در مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران

مقام نخست رشته نهج البلاغه به سمنانی‌ها رسید

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۳۲

در این دوره از مسابقات همچنین خانم مریم السادات میرکمالی همسر آقای علی اکبر لزومی از کارکنان اداره گاز شهرستان شاهرود نیز در رشته حفظ ۳ جزء موفق به احراز رتبه دوم و آقای مجید مهربد نیز در رشته قرائت ترتیل رتبه چهارم راکسب کرد.

در مرحله سراسری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه کارکنان و همسران که در شهر تبریز برگزار شد، آقای ساجد کاشفی از شرکت گاز استان سمنان با کسب بالاترین امتیاز در بین حاضرین در رشته نهج البلاغه موفق به کسب رتبه نخست این رشته شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، رابط قرآنی شرکت گاز استان سمنان با اعلام خبر فوق افزود: در این دوره از مسابقات همچنین خانم مریم السادات میرکمالی همسر آقای علی اکبر لزومی از کارکنان اداره گاز شهرستان شاهرود نیز در رشته حفظ ۳ جزء موفق به احراز رتبه دوم و آقای مجید مهربد نیز در رشته قرائت ترتیل رتبه چهارم راکسب نمود.
محمد مهدی طالع زاده افزود: نکته قابل تامل و حائز اهمیت در این دوره از مسابقات تبحر و تسلط فوق العاده آقای ساجد کاشفی در ارائه حضوری و فن سخنوری بود که باعثحیرت داوران شد و به همین لحاظ نیز از ایشان خواسته شد که در مراسم اختتامیه و در حضور بیش از ۴۵۰ نفر از شرکت کنندگان و مسئولین شرکت ملی گاز ایران در شهر تبریز به ایراد سخن بپردازند که ایشان نیز مقاله خود به نام " آرمانشهر علوی " را ارائه و تحسین همگان را برانگیخت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز