خبرگزاری کار ایران

خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سمنان از مرز ۱۰هزار تن گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۶۴

خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

عضو هیات مدیره شرکت غله استان سمنان با اشاره به این که این میزان خرید از ابتدای خرداد ماه از شهرستان های گرمسار، آرادان، ایوانکی و سمنان خریداری گردیده، افزود: امسال خرید گندم در استان از رشد مطلوبی نسبت به سال گذشته برخوردار می باشد و پیش بینی می شود، کل تولید گندم استان توسط مراکز استان خریداری گردد.

به گزارش ایلنا، منوچهری با بیان اینکه امسال از تمام ظرفیت های شرکت های غله، کارخانجات آرد و تعاونی های روستایی برای خرید گندم از گندمکاران استفاده نموده ایم گفت تعداد ۲۸ مرکز خرید با شرایط مناسب جهت خرید آسان محصول کشاورزان کار خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان گندم کار استان را تا اواسط شهریور ماه انجام می دهند.

منوچهری به ظرفیت های ذخیره سازی گندم اشاره کرد و گفت: فضای موجود ذخیره سازی در استان بیش از میزان پیش بینی خرید گندم است و در حال حاضر هیچگونه کمبود ظرفیت جهت ذخیره سازی نداریم.

عضو هیات مدیره شرکت غله استان سمنان همچنین با توجه به اهمیت اقتصادی گندم، از اعمال نظارت منسجم بر نحوه خرید و انبار گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان خبر داد و گفت: با اتخاذ این راهکارها از هرگونه مشکل و نارسایی در زمینه تامین گندم مورد نیاز مصرفی استان و همچنین فعالیت افراد سودجو برای خرید و خارج کردن گندم مورد نیاز استان جلوگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز