خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان؛

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۵۶

خیرین مدرسه ساز شهرستانی امسال رکورد جدیدی را ثبت و بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای آموزشی تقبل کردند.

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: خیرین مدرسه ساز شهرستانی امسال رکورد جدیدی را ثبت و بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای آموزشی تقبل کردند.
به گزارش ایلنا، مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان این میزان کمک را در طول برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز بی‌سابقه دانست و اظهار داشت: این در حالی است که هنوز جشنواره استانی برگزار نشده است.
ابوالفضل دربانی با بیان اینکه جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز در ۱۰ شهرستان استان سمنان برگزار شده است افزود: خیرین امسال تکمیل پنج پروژه نیمه تمام را تقبل کردند، سه باب منزل مسکونی، دو قطعه زمین، دو باب نمازخانه و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی به این امر اختصاص دادند.
در جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز استان سمنان در سال‌های گذشته حداکثر تعهدات خیرین استان در یک سال حدود ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.
دربانی یادآور شد: شانزدهمین جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز سمنان سی‌ام اردیبهشت با حضور موثرین و متمکنین استان سمنان که در تهران مقیم هستند برگزار می‌شود.
وی گفت: انتظار است در این جشنواره حجم تعهدات خیرین مدرسه ساز استان سمنان به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.
مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به رویکرد امسال جشنواره خیرین گفت: بر اساس آیین نامه اجرایی بودجه، خیرین می‌توانند پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی تا ۷۰ درصد دولتی را تقبل و تکمیل کنند.
در استان سمنان ۴۲۲ خیر مدرسه ساز شامل ۲۴۴ خیر مرد، ۸۶ خیر زن و ۹۲ خیر حقوقی فعالیت دارند که در پانزده جشنواره قبلی در مجموع ۵۷۰ میلیارد ریال تعهدات داشته‌اند که از این رقم تاکنون ۳۳۰ میلیارد ریال آن تحقق یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز