خبرگزاری کار ایران

در ارزیابی تحقق بخشی به شعار سال ۱۴۰۱؛

استان سمنان رتبه دوم کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۲۶۲

استان سمنان در ارزیابی وزارت کشور از عملکرد استان‌ها در اولین سال از تحقق بخشی به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان " تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین" عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور در مکاتبه‌ای با استانداران سراسر کشور با اعلام این خبر، گفت: استان سمنان در این ارزیابی و بر اساس شاخص های تعیین شده ۸ گانه شامل تشکیل ستاد و جلسات، تدوین کتابچه، برنامه گزارش پیشرفت اقتصادی استان،  تعیین ماموریت هر دانشگاه، تعیین ماموریت‌های پارک علم و فناوری، تعیین ماموریت کارآفرینان، تعیین ماموریت نخبگان و اقدامات تسهیلگری با انجام اقدامات درخور تحسین عملکرد مناسبی را ثبت کرده و با کسب ۸۴ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز این ارزیابی ، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است. 

 وحیدی همچنین در تشریح عملکرد مناسب استان سمنان در این ارزیابی اظهار کرد:این استان در شاخص تعداد تشکیل جلسات ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان با برگزاری بیش از ۲۲ جلسه در چارچوب ارزیابی ستاد، پیشتاز بوده و جزو اولین استانهای پیشرو در ارسال گزارش مکتوب در رابطه با پیشرفت اقدامات خود است.

وزیر کشور در مکاتبه خود اعلام کرد:  استان سمنان از استان های پیشرو در تعیین وظایف پارک های علم و فناوری در سطح کشور می باشد و با تعریف ماموریت های کارآفرینان در سطوح مختلف پیشتاز این شاخص نیز در سطح کشور معرفی شده است.‌

در مکاتبه وزیر کشور آمده است : در جدول امتیازات و گروه بندی استان ها در اجرای شعار سال " تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین " استان سمنان با مجموع ۸۴ امتیاز در گروه اول جدول امتیازات استان ها قرار گرفته است.

وزیر کشور در پایان مکاتبه خود با استانداران آورده است : تولید دانش بنیان ، سهم مهمی در تحقق شعار سال جاری به عنوان مهار تورم ، رشد تولید دارد و لذا انتظار می رود ساز و کاری که در سال گذشته ایجاد شده همچنان برقرار مانده و پرقدرت به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز