خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان سمنان؛

با تدابیر انجام شده در سال گذشته حدود 2هزار نفر به محیط کار بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۳۸

رئیس کل دادگستری استان سمنان، گفت: با اقدامات قضایی استان استان سمنان در سال 1401 از اخراج و بیکاری 2 هزار کارگر جلوگیری شده است.

به گزارش ایلنا، محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در نشست شورای عالی قضایی با شورای قضایی استان های سراسر کشور در تشریح اقدامات دستگاه قضایی استان سمنان در خصوص حمایت جدی و توجه به امنیت اقتصادی واحدهای تولیدی و کارآفرین در سال ۱۴۰۱، بیان کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) ، دستگاه قضایی استان سمنان به صورت مستقیم و غیرمستقیم یاری گر و هدایت بخش واحدهای تولیدی اعم از راکد، نیاز به احیاء و دانش بنیان بوده و بهبود فضای کسب وکار را حفظ کرده است.

عبدالهی اظهار کرد: دادگستری کل استان سمنان اهداف رئیس دستگاه عدلیه در ستاد استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه را پیگیری و با هدایت و حمایت های قانونی علاوه بر بازدید از واحدهای تولیدی نیازمند حمایت قانونی سراسر استان ، احیاء و بازگشت به چرخه تولید 42 واحد را فراهم کرده است.

وی با اشاره به حمایت دستگاه عدلیه استان از واحدهای تولیدی و دانش بنیان، گفت: با تلاش های معمول 190 واحد تولیدی افزایش ظرفیت حاصل نموده و از اخراج 2هزار کارگر جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس شورای قضایی استان سمنان، بیان کرد: در سال 1401 با تدابیر اتخاذ شده یک هزار و 800 نفر به محیط کار بازگشتند.

عبدالهی تصریح کرد: نقشه ی راه دستگاه قضایی استان سمنان در حفظ امنیت سرمایه گذاری و رفع موانع تولید، منوط به سال گذشته نخواهد بود ؛ بلکه با تمام توان و بهره برداری از ظرفیت های قانونی دستگاه های تابعه و با همدلی و اتحاد موجود در دستگاه های اجرایی استان جذب سرمایه گذار و امنیت اقتصادی را ضابطه مند و بعنوان یک اولویت مهم پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز