خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

دستگیری ۲۵ نفر از مخلان نظم و امنیت و کشف ۱۰۳ هزار عدد مواد محترقه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۳۱۴

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای اجرای طرح های چهارشنبه آخر سال، گفت: از ابتدای ماه تاکنون ۲۵ نفر از افراد هنجارشکن و مخل نظم و امنیت مردم دستگیر و ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده است.

به  گزارش ایلنا، جلیل  موقوفه‌ای در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال و نوروز 1402، گفت: از اول اسفند ماه طرحی با عنوان کنترل انتظامی و امنیتی در مراکز تجاری طی ساعات مختلف شبانه روز توسط پلیس استان به مرحله اجرا درآمده  است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ماموریت مهم پلیس در شب چهارشنبه آخر سال، افزود : پلیس با شادی مردم مخالفتی ندارد، ولی متاسفانه چند سالی است که این رسم به رفتارهای پرخطر و آسیب زا آلوده شده و به دغدغه ای برای مردم و پلیس تبدیل شده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال بدون اغماض با هنجار شکنان برخورد می کند، افزود: نیروهای انتظامی در مکان‌های شلوغ و پر تردد شهر مستقر خواهند شد و در صورت مشاهده هنجار شکنان، به شدت با آنها برخورد خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از هماهنگی لازم با دستگاه‌های قضایی در همین راستا خبر داد و تصریح کرد: آن دسته از رانندگانی که در شب چهارشنبه سوری دست به رفتارهای نا هنجار بزنند، وسیله نقلیه آنها تا 15 فروردین ماه توقیف می شود و فرد خاطی بازداشت خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر خانواده ها بر رفتار فرزندان خود در این شب، گفت: به منظور پیشگیری از سرقت، اسباب کشی منازل بدون گرفتن مجوز از کلانتری در ایام نوروز ممنوع است و شهروندان هر گونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز