خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان خبر داد؛

تا پایان سال جاری 4 هکتار فضای سبز در نواحی صنعتی ایجاد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۱۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری 4 هکتار فضای سبز در نواحی صنعتی ایجاد می شود، گفت: بیش از ۵۶۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان زیر پوشش فضای سبز قرار دارد.

‍ به گزارش ایلنا، محمدرضا باقری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه طبق برنامه عملیاتی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در سال ۱۴۰۱، تا پایان امسال 4 هکتار فضای سبز جدید ایجاد می‌شود، افزود: طبق برنامه عملیاتی   ۲ هکتار از این اراضی در شهرک صنعتی گرمسار، یک هکتار در منطقه ویژه اقتصادی و یک هکتار در شهرک‌های صنعتی مهدیشهر و سرخه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان افزود: تا پایان سال ۱۴۰۰، بیش از ۹۷۸ هزار اصله نهال و  ۱۱۶ هزار اصله درختچه دائمی در شهرک‌ها صنعتی نواحی صنعتی استان کاشته و حدود ۷۴ هزار مترمربع نیز گل‌کاری و چمن‌کاری شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۴۴۷ کیلومتر آبیاری قطره‌ای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اجرا شده است.

باقری با اشاره به مراسم جشن درختکاری در روز بیستم اسفند ماه در شهرک صنعتی گرمسار، اظهار کرد: یک هکتار عرصه در ضلع جنوبی این شهرک  آماده شد و آبیاری نهال‌های کاشته شده از پساب فاضلاب تصفیه‌خانه با هدف کاهش در مصرف آب انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: آبیاری نهال‌های کاشته شده  از منطقه ویژه اقتصادی سمنان به‌ صورت قطره‌ای با هدف کاهش در مصرف آب انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز