خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی استان سمنان خبر داد؛

کشف بیش از ۱۶۰ کیلو مواد مخدر در شاهرود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۵۲۱

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۶۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه ئی در تشریح جزئیات این عملیات گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن دریافت خبری از فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به سمت یکی از استان‌های شمالی، بلافاصله چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی از ماموران خبره و کارکشته اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان را  به شهرستان شاهرود اعزام نمود.

وی با اشاره  به هماهنگی های درون و برون سازمانی برای اجرای دقیق و هدفمند این عملیات، افزود: پس از چندین ساعت کار اطلاعاتی و گشت زنی های مداوم در سطح حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود، خودروی مورد نظر شناسایی و بلافاصله طی یک عملیات پیچیده پلیسی توقیف شد.

 فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در بازرسی دقیق از خودرو ۱۶۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف و به همراه راننده پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.

سرهنگ موقوفه ای به مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در استان اشاره و خطاب به شهروندان تاکید کرد: مدافعان امنیت در کشور شب و روز را بر خود حرام می کنند تا به سوداگران مرگ اجازه به انحراف کشیدن جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را ندهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز